Inschrijfformulier sporters/leden

Inschrijfformulier s.v. Enkhuizen sporters

Dit formulier is bedoeld voor alle sportende leden: Kabouters, KNVB teams, 7x7 voetbal en Walking Football, maar ook voor steunleden en donateurs.

Zie voor de hoogte van de contributie de contributiepagina.

Na de inschrijving zal de jeugd- of seniorencommissie contact met je zoeken voor een passend team. Het is mogelijk dat leeftijdscategorieën (tijdelijk) vol zitten. In dat geval kun je voorlopig enkel meetrainen. Er zal dan een aangepaste contributie gelden.

Voor proeftrainingen: stuur een email naar [email protected]. Je hoeft je nog niet in te schrijven.

Indien van belang voor begeleiders en coaches:

Het is door de KNVB verplicht gesteld dat nieuwe leden van 14 jaar en ouder een geldig legitimatiebewijs overleggen. Graag het soort legitimatie en het nummer van het legitimatiebewijs invullen.

s.v. Enkhuizen hanteert automatische incasso als betaalmethode. Door middel van het indienen van dit inschrijfformulier geef je toestemming aan Sportvereniging Enkhuizen om de jaarlijkse contributie automatisch te incasseren van het opgegeven bankrekeningnummer. Als je het niet eens bent met deze afschrijving kun je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met je bank.

Indien je geen gebruik wenst te maken van de mogelijkheid tot automatisch incasso kun je dit aan geven door te mailen naar [email protected]. Hier zijn 10 euro administratiekosten aan verbonden worden.

Een overschrijving is van toepassing wanneer er in de afgelopen 3 jaar bij een andere vereniging is gespeeld. Indien dit van toepassing is, vermeld dit dan altijd. Dit voorkomt onnodige extra handelingen die de inschrijving belemmeren of vertragen.

In geval van overschrijving

Spelers die uit zullen komen in de O13-categorie dienen een recente pasfoto mee te zenden via dit formulier vanwege de digitale spelerspas. Een pasfoto bij de spelerspas is volgens de KNVB nodig om wedstrijden te mogen spelen.

Het bestand dient in JPEG of PNG te worden aangeleverd.

Kies bestandWijzigVerwijder

Belangrijke extra informatie

Contributie:
Informatie over de hoogte van de contributie en leeftijdscategorieën kun je vinden op deze pagina.

Hulp bij betalen contributie:

Mogelijk is het lastig om de contributie voor jou of je kind(eren) op te brengen. meer informatie hieromtrent vind je op deze pagina

Clubkleding (wedstrijdkleding):

s.v. Enkhuizen stelt een wedstrijdtenue beschikbaar. Deze bestaan uit een shirt en broekje. Spelende leden dienen zelf de officiele wedstrijdsokken aan te schaffen. Deze worden in de webshop & kantine verkocht voor kostprijs. Zie ook de webshop voor overige clubkleding.

Protocollen:

Bij s.v. Enkhuizen zijn de volgende protocollen van kracht (klik op een protocol om deze te openen):

-Gedragscode
-Opzeg- & contributieprotocol