Scheidsrechters

Welkom op de pagina voor scheidsrechters bij s.v. Enkhuizen! Hier vind je alle informatie die je nodig hebt om als verenigingsscheidsrechter aan de slag te gaan.

Scheidsrechterscommissie
De Scheidsrechterscommissie regelt alles op het gebied van scheidsrechterszaken binnen de vereniging. Ze draagt zorg dat er voor alle thuiswedstrijden een scheidsrechter wordt aangesteld en houdt het aantal kundige verenigingsscheidsrechters op peil.

Wil je contact opnemen met de commissie? Dan kan dat via het contactformulier of door een mailtje te sturen naar [email protected].

Scheidsrechter worden?
Als scheidsrechter zorg je ervoor dat spelers met plezier kunnen voetballen en leid je de wedstrijd in goede banen. Je hebt een hele belangrijke rol dus! Lijkt fluiten jou leuk en wil je verenigingsscheidsrechter worden bij s.v. Enkhuizen? Meld je dan aan via [email protected] of via dit formulier.

Meer informatie?
Klik hier voor het overzicht van alle belangrijke bestanden voor scheidsrechters bij s.v. Enkhuizen.

De scheidsrechterscommissie bestaat uit onderstaande leden: