Aanvraag automatische incasso

s.v. Enkhuizen hanteert automatische incasso als betaalwijze per november 2021. Dit omdat de inspanning voor de contributie-inning substantieel lager is. Indien je kiest voor automatische incasso wordt er geen 10 euro administratiekosten per lid in rekening gebracht.

Het doorgeven dat je gebruik wilt maken van automatisch incasso kan via het onderstaand formulier:
of stuur een mailtje naar [email protected] met daarin de naam van het lid/leden en het bankrekeningnumer.

Ben je (of is je kind) na november 2021 lid geworden van s.v. Enkhuizen dan hoef je niets door te geven.

Aanvraag automatische incasso

Typ hier de naam van het betreffende lid/leden

Typ hier het IBAN bankrekeningnummer. Let goed op dat je geen foutje maakt

* = verplicht