Toernooien

Jaarlijks worden door s.v. Enkhuizen meerdere toernooien georganiseerd. Hieronder vind je een overzicht van deze toernooien. Klik op de naam van een toernooi om naar de bijbehorende pagina te gaan.

Bedoeld voor
: Selectieteams s.v. Enkhuizen en teams van andere verenigingen.
Periode: Voor de start van het nieuwe seizoen.

Het Kreeft Auto Voorbereidingstoernooi is een toernooi dat in het leven is geroepen voor de selectieteams van s.v. Enkhuizen. Het toernooi werd in 2021 en 2022 in het laatste weekend van augustus gehouden en vond in 2023 op 2 en 3 september plaats.

Bedoeld voor: Alle meidenteams van s.v. Enkhuizen (MO11 t/m MO20) en teams van andere verenigingen.
Periode: Half oktober.

Het Dijk 82 ING Meidentoernooi is een toernooi speciaal georganiseerd voor de meidentak van s.v. Enkhuizen. Aan het toernooi doen zowel alle selectie- als alle breedteteams mee.

Bedoeld voor: Jeugdleden uit de O8 t/m O19 van s.v. Enkhuizen.
Periode: Eind van het kalenderjaar.

Het BijWoestenburg Zaalvoetbaltoernooi is een toernooi dat enkel toegangelijk is voor jeugdleden uit de O8 t/m O19 van s.v. Enkhuizen. Er wordt een toernooitje gespeeld in door de organisatie gemixte teams en het vindt plaats in sporthal De Drecht in Enkhuizen.

Bedoeld voor:
Alle JO8 t/m JO12 teams van s.v. Enkhuizen en van andere verenigingen.
Begin april.

Het L.T. Voetbalacademie Pupillentoernooi is een toernooi voor JO8 t/m JO12 teams.

Bedoeld voor:
Alle breedteteams binnen de JO13 t/m JO19 van s.v. Enkhuizen en teams van andere verenigingen.
Eind mei/begin juni.

Voor breedteteams van s.v. Enkhuizen (zoals de JO13-2) wordt het s.v. Enkhuizen Juniorentoernooi georganiseerd.

Bedoeld voor: Iedereen die maar wil (veelal volwassenen).
Einde van het seizoen.

De Haringstad Cup is de opvolger van het welbekende "Dindua Open" en het "Gezelligheidstoernooi'' bij West Frisia. Het toernooi wordt, anders dan bovenstaande toernooien, georganiseerd door de evenementencommissie.

Contact met toernooicommissie
De toernooicommissie bestaat uit een aantal enthousiaste vrijwilligers die, in samenwerking met andere commissies, elk seizoen een aantal toernooien realiseren. Ook is de toernooicommissie de spin in het web als het gaat om communicatie naar trainers/coaches over toernooien in de regio.

Om contact op te nemen met de toernooicommissie, bijvoorbeeld om een team van s.v. Enkhuizen uit te nodigen voor je toernooi, kun je mailen naar [email protected] of het contactformulier invullen.

Klik hier voor een overzicht van de leden van de toernooicommissie.