BijWoestenburg Zaalvoetbaltoernooi

Op vrijdag 29 december organiseert s.v. Enkhuizen voor de tweede keer het BijWoestenburg Zaalvoetbaltoernooi. Jeugdleden uit de O8 t/m O19 van s.v. Enkhuizen spelen in door de organisatie gemixte teams een toernooitje.

Opgeven voor dit toernooi kon tot 15 december via de trainer/begeleider van jouw team. Uiterlijk 15 december ontvangen wij graag van alle trainers/begeleiders een lijst met deelnemers uit het team via [email protected] (eerder mag altijd!). Graag hierbij de naam van je team (bijv. JO9-3) en voor- én achternamen spelers vermelden.

Voor het toernooi zijn we op zoek naar vrijwilligers die willen helpen met begeleiden van een team. Het zou mooi zijn als per team minimaal één vrijwilliger aanwezig is. Wil jij als trainer meehelpen of is er een ouder uit je team die wil meehelpen? Vermeld dit dan alsjeblieft ook in de mail.

We gaan er met z’n allen een feestje van maken!

Klik hier voor de indelingen van de teams en de wedstrijdschema's.