Sander Tensen B.V. Juniorentoernooi

Het Sander Tensen B.V. Juniorentoernooi is een toernooi op sportpark Immerhorn in Enkhuizen waaraan teams van tientallen verenigingen deelnemen om te strijden voor de eerste plek in hun leeftijdscategorie en vindt de eerstvolgende keer plaats op 1 en 2 juni 2024. Het is de tweede keer dat het toernooi bij s.v. Enkhuizen georganiseerd wordt. Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie omtrent het toernooi. Het wedstrijdschema wordt gemaakt met behulp van Tournify. Hoe dit in zijn werking gaat wordt later gecommuniceerd.

Heb je een vraag? Stuur een mailtje naar [email protected].

Informatieboekje
Het informatieboekje kun je lezen en downloaden door op deze link te klikken (nog niet beschikbaar).

Wedstrijdschema
Het wedstrijdschema wordt online weergeven op Tournify. Door naar www.tournify.nl/live/juniorentoernooi (later beschikbaar) te gaan kan deze worden bekeken. Gedurende het toernooi worden de uitslagen na elke wedstrijd gelijk ingevoerd.

Inschrijven
Vul het formulier onderaan deze pagina in om je team voor het Sander Tensen B.V. Juniorentoernooi in te schrijven. Op onderstaande afbeelding zie je per leeftijdscategorie in welke klasse een team mag uitkomen. Na het invullen van het aanmeldformulier zal er contact met je worden opgenomen of er plek voor jullie team is op het juniorentoernooi.

Voor leden van s.v. Enkhuizen: meer informatie volgt via je trainer/coach.

Pupillentoernooi voor andere leeftijdscategorieën
s.v. Enkhuizen organiseert ook een pupillentoernooi voor de leeftijdscategorieën JO8 t/m JO12. Meer weten over dit toernooi? Ga naar sv-enkhuizen.nl/pupillentoernooi.

Inschrijfformulier juniorentoernooi

Let op: op dit e-mailadres ontvang je updates over het toernooi. Zorg ervoor dat deze juist is ingevuld.

Indien je opmerkingen hebt kun je deze hier achterlaten.

* = verplicht