Haringstad Cup

Klik hier om het wedstrijdschema te bekijken.

26 augustus 2023: de Haringstad Cup!

Zet het in je agenda en meld je aan: op zaterdag 26 augustus zal de eerste editie van de "Haringstad Cup" plaatsvinden bij s.v. Enkhuizen. Het is de opvolger van het welbekende "Dindua Open" en het "Gezelligheidstoernooi'' bij West Frisia.

De wedstrijden bestaan uit 7 tegen 7 spelers op halve velden. Er zal de hele dag muziek gedraaid worden en na afloop vindt er op het voorplein een barbecue plaats. Ook zal als afsluiting van het toernooi een gezellige zanger de aansluitende feestavond verzorgen. Dus blijf allemaal lekker plakken!

Je kunt je team vanaf nu aanmelden door je in te schijven via deze pagina. Iedereen mag meedoen! We hebben een gemengde en niet gemengde poule. In de gemengde poule is het de bedoeling dat er tijdens de wedstrijd per team minimaal twee dames op het veld staan. Per team betaal je 60 euro. Hiervoor krijg je als team drie flessen drinken (cola, sinas en appelsap), stokbrood en salade en 8 bonnetjes waarmee je in totaal 16 stukken vlees kan halen.

Let op: inschrijven kan t/m zondag 13 augustus en vol = vol!

We zien jullie bij de Haringstad Cup en de feestavond waarop het nieuwe voetbalseizoen wordt geopend!

Scroll naar beneden om je in te schrijven.

Inschrijfformulier Haringstad Cup

Dit formulier is niet meer actief