Opzeggen lidmaatschap

Via onderstaand formulier kan je het lidmaatschap bij s.v. Enkhuizen opzeggen.

(Algemene) regels voor afmelding lidmaatschap

• Het is belangrijk dat je je tijdig afmeldt.
  • Als je je niet op de genoemde wijze afmeldt en/of niet tijdig dan blijf je automatisch lid voor het nieuwe seizoen en is de geldende (volledige) contributie verschuldigd:
  • Is de opzegging van het lidmaatschap vóór 30 juni ontvangen, dan ben je in het nieuwe seizoen geen contributie verschuldigd.
  • Is de opzegging van het lidmaatschap na 30 juni maar vóór 30 september ontvangen, dan ben je € 35,-- verschuldigd.
  • Is de opzegging van het lidmaatschap op of na 30 september ontvangen, dan ben je de gehele contributie verschuldigd.

Let op: er is een opzegprotocol van toepassing op het lidmaatschap van s.v. Enkhuizen. Deze vind je via onderstaande link:

Indien je onderstaand formulier invult zal de ledenadministratie een bevestiging naar je e-mailadres sturen. Dit is altijd het e-mailadres zoals bekend in de ledenadministratie. Mocht het e-mailadres afwijken wordt er telefonisch contact met je opgenomen.

Wij hopen dat je een leuke tijd hebt gehad bij s.v. Enkhuizen!

Opzeggen lidmaatschap

Alleen invullen als je hierboven "Vanaf een andere datum" hebt gekozen.

We zijn benieuwd naar de reden van opzegging. Mogelijk wil je daar iets over kwijt. Wellicht kunnen we daar iets van leren of verbeteren? Antwoorden hoeft natuurlijk niet.

* = verplicht