Vrijwilligerstaken seniorenteams zondag

Beste leden van de zondag seniorenteams van s.v. Enkhuizen van de teams: vrouwen zondag 1,2, zondag heren 3,4,5,6,7 & 45+.

We willen jullie graag op de hoogte brengen van hoe het rooster voor onze wedstrijddiensten wordt beheerd en hoe we ervoor zorgen dat iedereen op de hoogte is van zijn of haar diensten. Het is belangrijk dat we goed georganiseerd zijn om ervoor te zorgen dat onze wedstrijden soepel verlopen, en daarom willen we dit proces duidelijk uitleggen.

1. Roosterplanning door de commissie en vrijwilligers:
   Onze toegewijde planners Tessa en Gerdien van commissie leden en vrijwilligers werken hard om het wedstrijdschema en dienstrooster voor onze teams op te stellen. Dit schema wordt wekelijks op basis van het speelschema van de competitie samengesteld. Het rooster bevat de datums en tijden waarop we verwachten dat onze leden dienst zullen draaien om te helpen bij wedstrijddagen.

2. Indeling van leden:
   Zodra het dienstrooster is opgesteld, worden leden ingedeeld voor specifieke diensten. Deze indeling wordt gecommuniceerd via de groepsapp van het team. Het is belangrijk om deze berichten in de gaten te houden om te weten wanneer je bent ingedeeld.

3. Verantwoordelijkheid voor het ruilen van diensten:
   We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om op de voorgestelde diensttijden aanwezig te zijn. Daarom hebben we een eenvoudige oplossing om diensten met andere teamleden te ruilen. Het is de verantwoordelijkheid van elk lid om ervoor te zorgen dat ze hun dienst kunnen invullen.

4. Hoe ruilen via de voetbal.nl app:
   - Download de voetbal.nl app (indien je deze nog niet hebt).
   - Log in met je persoonlijke account.
   - Ga naar het tabblad 'Persoonlijk programma'.
   - Zoek de taak waarvoor je dienst hebt.

IMG_5652.PNG
   - Klik op de dienst waarvoor je wilt ruilen en selecteer ruilen.
   - Deze dienst komt nu beschikbaar om te ruilen.

IMG_5652.PNG
   - Maak een afspraak met iemand om te ruilen.

IMG_5653.jpg
   - Zodra de vervanger akkoord gaat, is de ruil compleet.

Samengevat
Kortweg, onze planners zullen de diensten in het rooster plaatsen op basis van het speelschema. Als je echter niet kunt op de voorgestelde datum en tijd, kun je zelf eenvoudig ruilen via de voetbal.nl app. Hierdoor kunnen we flexibel blijven en ervoor zorgen dat alle diensten worden ingevuld.

We hopen dat deze uitleg helpt om het proces van roosterbeheer en dienstindeling duidelijker te maken. Samen kunnen we ervoor zorgen dat onze wedstrijddagen soepel verlopen en dat iedereen zijn steentje bijdraagt aan het succes van onze teams.

NB
Zaterdag senioren en zondag herenselectie zullen zelf hun vrijwilligerstaak uitvoeren gelijk aan de rest van de vereniging.

Bedankt voor jullie toewijding en inzet voor s.v. Enkhuizen!

Met sportieve groeten,

Commissie leden en vrijwilligers.

Tessa, Gerdien, Niki, Emiel, Bart

Extra info: