Dijk 82 ING Meidentoernooi

Zaterdag 21 oktober en zondag 22 oktober 2023 organiseert s.v. Enkhuizen voor de eerste keer het Dijk 82 Meidentoernooi (tweede toernooi voor meiden in de korte geschiedenis van s.v. Enkhuizen).

Teams van verschillende verenigingen komen naar Sportpark Immerhorn om tegen elkaar te strijden voor de eerste, tweede of derde plek in de eigen leeftijdscategorie. Voorwaarde is dat deze teams uitkomen in de klasse zoals aangegeven op bovenstaande afbeelding. Let op: kijk goed naar op welke dag je leeftijdscategorie ingedeeld is.

Na het invullen en opsturen van onderstaand aanmeldformulier zal de organisatie contact met je opnemen om je inschrijving te bevestigen. Heb je een vraag? Stuur een mailtje naar [email protected].

Informatieboekje
Het informatieboekje van het Dijk 82 Meidentoernooi wordt doorgaans naar de coaches van alle deelnemende teams gemaild. Ook is deze te bekijken via Tournify

Wedstrijdschema

Het wedstrijdschema van het Dijk 82 Meidentoernooi is inmiddels bekend en is te vinden op www.tournify.nl/live/dijk82. Eventuele wijzigingen in het wedstrijdschema zullen ook via deze applicatie kenbaar gemaakt worden.

Inschrijven kan via onderstaand formulier.

Scheidsrechters
We kunnen jouw hulp als scheidsrechter goed gebruiken! Heb jij tijdens het toernooi een voetballoos weekend? Meld je dan via dit formulier aan als scheidsrechter!

Contact
Heb je een vraag? Stuur een mailtje naar [email protected] of neem contact op via het contactformulier.

Inschrijfformulier Dijk 82 Meidentoernooi

Dit formulier is niet meer actief