Club van 100

Alle naamstickers die op het bord in de kantine zijn geplakt zijn gesponsord door Mayflower Reclame.

Klik hier voor een vergrote versie van bovenstaande afbeelding.

De Club van 100 is jarenlang een vertrouwde club geweest binnen zowel West Frisia als v.v. DINDUA. De naam Club van 100 is bedacht in de hoop meer particuliere sponsors te krijgen door middel van sponsoring van toentertijd 100 gulden per persoon per jaar. Doordat de gulden is overgegaan naar de euro, is het lidmaatschap 50 euro per persoon per jaar gaan bedragen.

De Club van 100 wil graag iets terugdoen voor zijn leden.

Bij het lidmaatschap zit inbegrepen:
- Gratis entree bij alle thuiswedstrijden van s.v. Enkhuizen;
- Een feestavond op de club, te geven aan het einde van het seizoen met muziek en gratis hapjes en drankjes (uitgangspunt voor de Club van 100 is dat de avond afzonderlijk gesponsord wordt en dat er max 5 euro per aanwezige Club van 100-lid wordt gebruikt voor de feestavond;
- Je naam op het bord van de Club van 100 (mocht dit gewenst zijn);
- Financieel inzicht van er wat met jouw bijdrage van de Club van 100 is gebeurd.

Wat wij willen doen met de bijdrage van alle leden van de Club van 100?
- Financiële ondersteuning bij initiatieven en investeringen van in eerste instantie de jeugd;
- Financiële ondersteuning bij initiatieven en investeringen van in tweede instantie de rest van de vereniging.

Heb je zelf ideeën voor een goede bestemming van de sponsorgelden van de Club van 100? Mail dan naar [email protected].

Aanmelden
Aanmelden kan via onderstaand aanmeldingsformulier. Voor overige vragen kun je ook contact met ons opnemen via [email protected].

Met sportieve groet,

Club van 100

Club van 100 - Aanmeldingsformulier

Bij dezen verleen ik toestemming aan de Club van 100 van s.v. Enkhuizen om jaarlijks een bedrag van €50,- af te schrijven via automatische incasso, betreffende de jaarlijkse contributie van de Club van 100.

Ten name van:

Na elke X aantal nieuwe leden zijn we van plan een bericht op onze social mediakanalen te plaatsen om deze mijlpaal te vieren. Je hebt de mogelijkheid hierin getagd te worden, maar dit is natuurlijk niet verplicht. Als het je leuk lijkt kan je hieronder je gebruikersnaam op Instagram en de naam die je op Facebook gebruikt invullen.

Ons streven is om de contributie ieder jaar in de periode oktober/november van je rekening af te schrijven. Wij proberen hierbij rekening te houden met de incasso van de reguliere contributie voor s.v. Enkhuizen.

Jaarlijks ontvang je per brief een financieel overzicht van de Club van 100. Dan heb je ook de mogelijkheid om je lidmaatschap op te zeggen. Is dit niet voor eind november bij ons bekend, dan ben je nog één jaar contributie plichtig.

Indien je het toch niet eens bent met deze incasso, kun je binnen 30 dagen na afschrijving je bank verzoeken het bedrag terug te laten storten op je rekening.

* = verplicht