Vacatures

25-04-2024

Hoofd Jeugd Opleiding

Vacature Hoofd Jeugd Opleiding (HJO) s.v. Enkhuizen

s.v. Enkhuizen is op zoek naar enthousiaste en gedreven Hoofd Jeugd Opleiding (HJO) die onze jeugdopleiding verder wil ontwikkelen. Als HJO ben je verantwoordelijk voor het (door)ontwikkelen en implementeren van het voetbaltechnisch beleid met daarin het beleidsplan als uitgangspunt. Dit doe je o.a. vanuit je rol als voorzitter van de technische commissie. Deze commissie bestaat onder andere uit twee voetbalkadercoaches die je daarin op het veld ondersteunen (hier staan momenteel vacatures voor uit)

Aanleiding

s.v. Enkhuizen heeft veel jeugdtrainers. Trainers met uiteenlopende ervaring in het voetbal en die hebben behoefte aan ondersteuning en ontwikkeling. Tevens wil de club een vaste doorgaande ontwikkellijn terugzien in de trainingen van de leeftijdsgroepen. Kortom we hebben ambities en daar past een hoofd jeugdopleiding als spil binnen de voetbalafdeling natuurlijk in. Aan de hand van het voetbaltechnisch beleidsplan zet jij dat wat er de afgelopen jaren is opgebouwd voort.

Taken:

• Je draagt zorg (i.s.m met de technische commissie en Bestuurslid sportzaken) voor de uitvoering van het voetbaltechnisch beleidsplan.
  • Je bent aanspreekpunt voor de interne scouting en onderhoudt periodiek overleg met de interne scouting.
  • Je stuurt aan in de uitvoering van het proces rondom de teamindelingen.
  • Je zoekt naar coaches en trainers die de jeugdopleiding kunnen versterken en houdt een overzicht bij van alle trainers/coaches.
  • Je hebt een gedeelde verantwoording met JC in de werving van nieuwe trainers & coaches.
  • Je bent een sparringpartner voor de voetbalkaders coaches.
  • Je controleert, in samenwerking met de voetbalkadercoaches of de spelprincipes worden ontwikkeld en zijn terug te zien in trainingen en wedstrijden.
  • Zorgt voor een goede overgang van de o.19 naar de senioren.
  • Je hebt twee keer per seizoen een evaluatiegesprek met de selectietrainers van de bovenbouw.
  • Je organiseert vier keer per jaar een trainersoverleg middels een reeds bestaande structuur.
  • Je hebt 4x per seizoen een overleg met Bestuur en Jeugdcommissie

Wat vragen we van je:

• In het bezit van een diploma VC3 of H.O.
  • Beschikbaar voor minimaal 10 uur per week
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Een frisse blik en positieve instelling
  • Op de hoogte van de ontwikkelingen binnen het jeugdvoetbal
  • Kennis te nemen van het voetbaltechnisch beleidsplan van s.v. Enkhuizen

Beloning:

s.v. Enkhuizen is zeer terughoudend in het geven van vergoedingen voor vrijwilligerswerk. Deze functie heeft een dusdanig zwaar en intensief karakter dat hier een vergoeding tegen over staat. Beloning is marktconform en binnen de vereniging gemaximaliseerd in het salarisplafond. Uren zijn verdeeld over de week(ook op zaterdag) maar wel flexibel in te zetten.

Sollicitatie

Ben jij enthousiast geworden en wil je in gesprek? Neem contact op met ons bestuurslid sportzaken of stuur je motivatiebrief en CV naar [email protected]

Tot slot:
Akkoordverklaring gedragscode, huishoudelijk reglement en VOG-protocol

Als je reageert op deze vacature, ga je automatisch akkoord met de gedragscode, het huishoudelijk reglement en het VOG-protocol van s.v. Enkhuizen. Deze documenten vind je op.

Gedragscode

Huishoudelijk reglement

Beleidsdocument  VOG

De gedragscode beschrijft hoe we met elkaar omgaan binnen onze vereniging. Het huishoudelijk reglement regelt hoe we dingen regelen binnen onze vereniging. Het VOG-protocol beschrijft hoe we omgaan met het aanvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

Als je niet akkoord gaat met een van deze documenten, kun je beter niet reageren op deze vacature.

Met vriendelijke groet,

s.v. Enkhuizen

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder