Jeugdcommissie

09-01-2024

Coördinator JO10 en JO11

De vereniging

s.v. Enkhuizen is een voetbalvereniging waar iedereen zo optimaal mogelijk voetbalplezier beleeft. Wij zijn een toonaangevende, gastvrije en maatschappelijk betrokken voetbalvereniging in Enkhuizen. Voor onze leden staat plezier voorop. Samen met de vrijwilligers, supporters en arbitrage voelen wij ons betrokken en verantwoordelijk. De vereniging biedt een sportieve en veilige accommodatie, waar op een verantwoorde wijze voetbalplezier, op zowel prestatief als recreatief niveau, binnen teamverband wordt aangeboden. Hierbij staan sportiviteit, trots en respect hoog in het vaandel.

De jeugd vertegenwoordigt het grootste deel van onze leden en is de motor van de vereniging. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door de enthousiaste coaches, trainers en andere vrijwilligers die belangeloos de jeugd ondersteunen en verder helpen in hun ontwikkeling op zowel sportief als sociaal-emotioneel gebied.

Binnen de vereniging zorgt de jeugdcommissie in samenwerking met de technische commissie ervoor dat alles in goede banen wordt geleid waarbij de belangen van de jeugd, zowel binnen als buiten de vereniging, zo goed mogelijk worden behartigd. De jeugdcommissie creëert en onderhoudt hiervoor een juiste infrastructuur welke op voetbaltechnisch gebied door de technische commissie zo effectief mogelijk wordt gebruikt. Beide commissies werken parallel aan elkaar en vullen elkaar aan waar mogelijk.

s.v. Enkhuizen heeft een duidelijke missie en visie en is er een jeugdbeleidsplan. De jeugdcommissie onderhoudt de interne en externe contacten voor de jeugd en zorgt voor afstemming op diverse gebieden. Naast de voorzitter en secretaris bestaat de jeugdcommissie uit diverse coördinatoren die ieder verantwoordelijk zijn voor hun eigen categorieën. Voor de jeugdcommissie zijn wij op zoek naar een coördinator voor de leeftijdscategorieën JO10 en JO11.

De functie
Als coördinator van de J010 en JO11 draag jij binnen jouw categorieën het jeugdbeleidsplan uit. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor de trainers en coaches, maar ook voor leden en ouders. Je zorgt voor een goede onderlinge samenwerking tussen de trainers.

Je signaleert problemen welke eventueel rijzen tussen coaches, trainers, spelers en ouders en je gaat hier mee aan de slag en je hebt aandacht voor lief en leed. Je neemt contact op met (de ouders van) nieuwe leden en plaats deze in een samenspraak met de TC in een team, daarnaast ben je ook betrokken bij de teamindelingen voor het nieuwe seizoen. Je bent het contact voor jouw categorieën met de kledingcommissie voor de kleding van de teams. Ook woon je vergaderingen bij van de jeugdcommissie en je hebt een actieve rol hierin. Bij het organiseren van jeugdactiviteiten draag je ook je steentje bij.

Eigenschappen

• Je hebt goede contactuele eigenschappen en bent benaderbaar
  • Je kunt organiseren
  • Je stelt de juiste prioriteiten
  • Je draagt s.v. Enkhuizen een warm hart toe

Wat wij jou kunnen bieden:
  • Een sportieve omgeving
  • Mogelijkheid tot scholing en cursussen
  • Begeleiding door de huidige coördinatoren
  • Een vrijwilligersfeest
  • Een enorm dankbare vereniging

Interesse?
Wil jij je inzetten in een sportieve omgeving of ga je graag een vrijblijvend gesprek aan om nog meer informatie te krijgen? Mail dan je interesse naar [email protected]

Akkoordverklaring gedragscode, huishoudelijk reglement en VOG-protocol

Als je reageert op deze vacature, ga je automatisch akkoord met de gedragscode, het huishoudelijk reglement en het VOG-protocol van s.v. Enkhuizen. Deze documenten vind je op.

Gedragscode

Huishoudelijk reglement

Beleidsdocument  VOG

De gedragscode beschrijft hoe we met elkaar omgaan binnen onze vereniging. Het huishoudelijk reglement regelt hoe we dingen regelen binnen onze vereniging. Het VOG-protocol beschrijft hoe we omgaan met het aanvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

Als je niet akkoord gaat met een van deze documenten, kun je beter niet reageren op deze vacature.

Met vriendelijke groet,

s.v. Enkhuizen

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder